Sommertræning 2018

Vi gentager succesen fra sidste år og kører sommertræning i juli måned, i Cramers Studie.

I år åbner vi op for en masse træning, så du kan prøve alle de hold, vi normalt tilbyder i Studiet; Funktionel styrketræning, TRX, motionsboksning, 50/50, outdoor, yoga og mobilitetstræning. Der er både morgen- og eftermiddagshold, og bliver et hold fyldt op, åbner vi op for et ‘ekstra hold’. Der er altså rig mulighed for at give den max gas – hele sommeren.

Alle er velkomne og alle kan være med – uanset niveau. Det hele foregår i ugerne 27, 28, 29 og 30. Du kan se tider for de forskellige hold i skemaet her og læse mere om dem nedenfor.

PRIS: Samlet pris for alle fire uger 1.000,-
Sidste år kostede vores sommertræningsprogram 1.000 kr./uge – og 3.400 kr. for alle fire uger. I år har vi gjort det markant billigere, så det stadig er til at betale, hvis du fx skal på ferie i løbet af juli måned. 

TILMELDING: Sker direkte til Marie Louise på ml@cramer.dk, hvorefter du modtager mail retur med praktisk information.

BOOKING på de forskellige hold foregår her efter først-til-mølle-princippet, og kan ske fra uge 26, efter tilmelding hos Marie Louise.

Programmet er med forbehold for små justeringer

Lidt om træningerne

FUNKTIONEL TRÆNING
En træningssession består typisk af 10-15 minutters opvarmning, efterfulgt af 20 minutters teknikorienteret træning – fx forskellige varianter af squat, dødløft og kropshævninger. Derefter er der ca. 20 minutter med forskellige helkropsøvelser, intervaltræning mm. Det kan fx være en ‘AMRAP’ på 15 minutter, efterfulgt af en ‘finisher’. Dette varierer fra gang til gang.
Træning: mandag kl. 6.30 & kl. 17.30 

 

TRX
TRX er en sjov og effektiv træningsform, hvor du træner hele kroppen igennem med din egen kropsvægt. Udover at du får trænet din styrke og koordination, får du også trænet din balance – win win. Timen er opbygget sådan, at du både laver øvelser i TRX’en samt laver forskellige puls- og styrkerelaterede øvelser på gulv med bl.a. kettlebells, håndvægte og vægtskiver.
Træning: tirsdag kl. 6.30 & kl. 17.30 

 

MOTIONSBOKSNING
Motionsboksning er en sjov og udfordrende time, der altid påbegyndes med et teknisk fokus. På den måde får du mulighed for at lære/forbedre din teknik. Resten af træningen består af forskellige boksesekvenser og pulsøvelser, bl.a. sjipping og roning.
Træning: onsdag kl. 6.30 & kl. 17.30 

 

50/50 – ‘FIFTY FIFTY’
50% styrketræning og 50% intervaltræning. Vi garanterer en sjov og udfordrende træning, der giver sved på panden. Timen er typisk opbygget således, at du arbejder 10-12 minutter på én post (fx intervalpost 1), hvorefter du arbejder 10-12 minutter på næste post (fx styrkepost 1), dernæst videre til intervalpost 2 og styrkepost 2. Der vil være en kort pause mellem hver post
Træning: fredag kl. 6.25 & kl. 16.30 (BEMÆRK TIDERNE)

 

OUTDOOR
Da vi kører ‘sommertræning’ i juli måned, skal vi naturligvis også have ‘outdoor’ på træningsplanen. Vi mødes i Crames Studie og medbringer udstyr (kettlebell, elastikker mm.), som vi skal benytte til den pågældende udendørstræning. Location: Udendørsområde i nærheden af Studiet.
Træning: lørdag kl. 10

 

YOGA
Yoga er opbygget sådan, at første halvdel af timen består af vinyasa yoga, og den sidste halvdel af timen består af mobilitetstræning. I Vinyasa yoga bliver du guidet igennem en nærværende praksis, hvor du får mulighed for udfolde dit eget potentiale i stillingerne. Der er fokus på legen, styrken, balancen, smidigheden og ikke mindst en masse nørdet teknik. Vi kommer til at arbejde med stående stillinger, armbalancer, hovedstand, twist samt liggende og siddende stillinger. I sidste halvdel af timen, er der fokus på mobilitetstræning, så du kan forbedre din smidighed i bl.a. ankel-, skulder- og hofteled. En øget mobilitet vil hjælpe dig til at udføre øvelser i din ‘normale træning’, fx squat og øvelser, hvor du presser vægt over hovedet.
Træning: torsdag kl. 19.00 

DET MED SMÅT …

  • Betaling sker via et link til automatisk kortbetaling, som du får tilsendt ved tilmelding
  • Beløbet refunderes ikke efter tilmelding
  • Bookning af de enkelte hold sker på booking-siden efter først-til-mølle-princippet
  • Afmelding af hold skal ske senest tre timer før holdstart
  • Ved for sen afmelding trækkes 50 kr pr. misset træningssession. Beløbet trækkes automatisk, samlet efter sommertræningens ophør
  • Der skal være minimum seks deltagere for at et hold gennemføres
  • Er et hold fuldt booket, åbnes op for det respektive ekstrahold