HOLDBESKRIVELSE

FIFTY FIFTY (50/50)

  • Holdbeskrivelse: FIFTY FIFTY (50/50) er et nyt hold i Cramers Studie, som består af 50  % styrketræning og 50 % intervaltræning. Vi garanterer en sjov og udfordrende træning, der giver sved på panden og høj kalorieforbrænding. Timen er typisk opbygget således, at du arbejder 10-12 minutter på én post (fx intervalpost 1), hvorefter du arbejder 10-12 minutter på næste post (fx styrkepost 1), dernæst videre til intervalpost 2 og styrkepost 2. Der vil være en kort pause mellem hver post.
  • Dag & tidspunkt: Fredage kl. 6.25 – 7.15 (50 min.) & 16.30-17.25 (55 min.)
  • Træner: Én træner fra Cramers Studie
  • Tilmelding via bookingsystem

STYRKEHOLD

  • Holdbeskrivelse: Styrkeholdet har fokus på teknik og funktionel styrketræning – og mindre fokus på puls og konditionstræning, som i høj grad er omdrejningspunktet på fredagens FIFTY FIFTY hold. På styrkeholdet er der tid til at ‘nørde’ forskellige styrkeøvelser og arbejde med de små finesser – men bare rolig, du skal nok få sved på panden.
  • Dag & tidspunkt: Udvalgte lørdage kl. 9.30-10:25
  • Træner: Én træner fra Cramers Studie
  • Tilmelding via bookingsystem

MOTIONSBOKSNING

  • Holdbeskrivelse:Motionsboksning er en sjov og udfordrende time, der altid påbegyndes med et teknisk fokus. På den måde får du mulighed for at lære/forbedre din teknik. Resten af træningen består af forskellige boksesekvenser og pulsøvelser, bl.a. sjipping og roning.
  • Dag & tidspunkt: Udvalgte lørdage kl. 9.30-10:25
  • Træner: Én træner fra Cramers Studie
  • Tilmelding via bookingsystem